CONSTRUIR COMUNIDADES SAUDABLES E AUTOXESTIONARIAS, INCREMENTANDO CAPACIDADES PARA A SEGURIDADE ALIMENTARIA E A DINAMIZACIÓN DE ECONOMÍAS RENTABLES E SOSTIBLES EN ZONAS POBRES DA FRONTEIRA ECUATORIANA-PERUANA. -COMUNIDADES SAUDABLES E AUTOXE
(OX)CONTRIBUIR Á MELLORA DA CALIDADE DE VIDA DAS FAMILIAS DE ESCASOS RECURSOS ECONÓMICOS QUE VIVEN EN 12 COMUNIDADES DA FRONTEIRA ECUATORIANO-PERUANA
(OE1)ELABORAR 12 PLANS COMUNITARIOS DE XESTIÓN DO HÁBITAT E MELLORA DA CALIDADE DE VIDA DOS SEUS HABITANTES
(OE2) MELLORA DOS SISTEMAS DE DOTACIÓN DE AUGA PARA CONSUMO HUMANO, SISTEMAS DE ELIMINACIÓN DE EXCRETAS, CAMPAÑAS MÉDICO-ODONTOLÓXICAS, IMPLEMENTACIÓN DE PROGRAMAS DE PREVENCIÓN DA ENFERMIDADE E PROMOCIÓN DA SAÚDE, E MELLORA DA SEGURIDADE ALIMENTARIA FAMILIAR
(OE3) CONSTRUIR UNHA PROPOSTA DE ESCOLAS SAUDABLES
(OE4) MELLORA DO ECOSISTEMA A TRAVÉS DE PROGRAMAS DE RECUPERACIÓN, CONSERVACIÓN E USO SOTIBLE DE RECURSOS NATURAIS E CONSTRUÍDOS.
(A1)SESIÓNS COMUNITARIAS DE REFLEXIÓN, FORMULACIÓN DE PLANS DE XESTIÓN E ESTABLECEMENTO DAS SÚAS ESTRUCTURAS ORGÁNICAS INTERNAS
(A2)MELLORA DA INFRAESTRUCTURA FÍSICA DAS FASES DE CAPTACIÓN, CONDUCCIÓN E DISTRIBUCIÓN DE 4 SISTEMAS DE AUGA PARA CONSUMO HUMANO
(A3) INCORPORACIÓN DA FASE DE CLORACIÓN EN 2 SISTEMAS DE AUGA
(A4) CAPACITAR ÁS XUNTAS DE AUGA E FAMILIAS BENEFICIARIAS NO USO EFICIENTE DO RECURSO E NA XESTIÓN E ADMINISTRACIÓN DOS SISTEMAS
(A5) CONSTRUIR E INSTALAR BAÑOS MODELO CON DUCHA, LAVAMÁNS E LETRINA SECA ECOLÓXICA
(A6) IMPLEMENTAR HORTAS NUTRICIONAIS FAMILIARES DIVERSIFICADAS
(A7) CAPACITAR ÁS FAMILIAS EN PRODUCIÓN E USO ÓPTIMO DOS ALIMENTOS
(A8) REALIZAR CAMPAÑAS MÉDICO-ODONTOLÓXICAS EN 12 COMUNIDADES
(A9) CAPACITAR ÁS FAMILIAS EN PREVENCIÓN DE ENFERMIDADES, PROMOCIÓN E XESTIÓN DA SAÚDE
(A10) REALIZAR UN ENCONTRO BINACIONAL DE INTERCAMBIO DE EXPERIENCIAS ENTRE COMUNIDADES E ORGANISMOS ADICADOS Á PROMOCIÓN DA SAÚDE
(A11) READECUAR A INFRAESTRUTURA FÍSICA DAS AULAS ESCOLARES
(A12) MELLORAR AS BATERÍAS SANITARIAS DAS ESCOLAS
(A13) DOTAR ÁS ESCOLAS DE EQUIPOS, MOBILIARIO, MATERIAL DIDÁCTICO, IMPLEMENTOS DEPORTIVOS, XOGOS RECREATIVOS E BOTIQUÍNS ESCOLARES
(A14) IMPLEMENTAR NAS ESCOLAS ESPACIOS VERDES E XOGOS INFANTÍS
(A15) IMPLEMENTAR HORTAS ESCOLARES
(A16) REALIZAR SESIÓNS DE REFLEXIÓN E CAPACITACIÓN CON PAIS/NAIS DE FAMILIA
(A17) INSTITUÍR NAS ESCOLAS A CONFORMACIÓN DE GOBERNOS ESCOLARES
(A18) ELABORAR UNHA GUÍA DIDÁCTICA PARA A AUTOFORMACIÓN DOS/AS MESTRES/AS EN CONTIDOS E METODOLOXÍA ALTERNATIVAS
(A19) REALIZAR CAMPAÑAS MÉDICO-ODONTOLÓXICAS EN 12 ESCOLAS
(A20) REALIZAR EXAMES VISUAIS AOS NENOS/AS DAS ESCOLAS
(A21) PROTEXER E REFORESTAR AS FONTES HÍDRICAS DOS SISTEMAS DE AUGA PARA O CONSUMO HUMANO E REGO
(A22) RECUPERAR A CUBERTA VEXETAL DE ZONAS DEGRADADAS
(A23) IMPLEMENTAR COCIÑAS AFORRADORAS DE ENERXÍA
(A24) MELLORAR O ENTORNO FÍSICO DOS ESPACIOS PÚBLICOS COMUNITARIOS: PARQUES, CENTROS DE SAÚDE, CANCHAS DEPORTIVAS, RIBEIRAS DOS RÍOS,.ETC.
(A25) DESEÑAR CONTIDOS E PRODUTOS COMUNICACIONAIS PARA A EDUCACIÓN AMBIENTAL
(A26) CONTRATAR UN ESPACIO NA RADIO
(A27) ELABORAR E REPRODUCIR MÓDULOS DE EDUCACIÓN AMBIENTAL PARA OS NENOS/AS DAS ESCOLAS
(A28) REALIZAR UN INVENTARIO DOS RECURSOS NATURAIS PAISAXÍSTICOS E CULTURAIS DA FRONTEIRA ECUATORIANO-PERUANA
BENEFICIARIOS/AS: POBOACIÓN DE ESPÍNDOLA, QUILANGA, CALVAS, AYABACA, MONTERO SICCHES E JILILÍ. SEGURIDADE ALIMENTARIA: 240 FAMILIAS, ACCESO Á ATENCIÓN MÉDICA: 1.466 FAMILIAS, EDUCACIÓN: 1.271 NENOS E NENAS.
280.000.00 €